Na strokovnem posvetu 23. oktobra 2014 v Ljubljani smo skupaj s strokovno javnostjo iz različnih teoretskih, raziskovalnih in praktičnih perspektiv osvetlili pomen vseživljenjske karierne orientacije ter v skupni razpravi izpostavili različne pristope za izboljšanje njene implementacije v slovenskem izobraževalnem prostoru.
Gradiva:
– predstavitve:
- Urška Štremfel: Evropski in nacionalni okvir ter cilji projekta »Opolnomočimo mlade na karierni poti«
- Miha Lovšin: Teoretska ozadja karierne orientacije za učence in dijake
- Polona Kelava: Od poklicne socializacije h kariernemu opolnomočenju
- Alenka Gril: Aktivni pouk kot podpora osebnostnemu in socialnemu razvoju otrok in mladostnikov za opolnomočenje na karierni poti
- Nina Mesner: Iz poklicne v karierno orientacijo s stališča svetovalne službe na OŠ
- Tina Vršnik Perše: Opolnomočenje učiteljev za karierno orientacijo otrok in mladostnikov
- Tina Rutar Leban: (Pomembni) odrasli na karierni poti otrok in mladostnikov
- Brigita Rupar: Umestitev karierne orientacije v izvedbeni kurikul osnovne in srednje šole
- Mojca Štraus: Šolska razglednica – orodje uspešne karierne orientacije
- Tanja Bezić: Od načrtovanja do evalvacije izvajanja karierne orientacije na nivoju šole