Sodelavci in sodelavke projekta se udeležujemo nacionalnih konferenc in posvetov, na katerih se seznanjamo s pristopi in primeri dobre prakse pri izvajanju vseživljenjske karierne orientacije v slovenskih šolah ter predstavljamo izhodišča, cilje in rezultate projekta zainteresirani strokovni javnosti.
- Sodelavke projekta smo se 21. 8. 2014 udeležile zaključne konference projekta Dvig socialnega in kulturnega kapitala v lokalnih skupnostih za razvoj enakih možnosti in spodbujanje socialne vključenosti (SKK), ki je v organizaciji Šole za ravnatelje potekala na Brdu pri Kranju. Na konferenci smo se seznanile z aktivnostmi vseživljenjske karierne orientacije v nekaterih izmed sodelujočih šol v projektu ter s prispevkom teh aktivnosti k dvigu socialnega in kulturnega kapitala v njihovih lokalnih skupnostih.
- 26. novembra 2014 je potekal Letni posvet o izobraževanju odraslih, na katerem so bile predstavljene aktualne teme za področje izobraževanja odraslih (IO): uresničevanje Resolucije o Nacionalnem programu IO za naslednje obdobje, normativi v IO ter finančni vidiki IO, udeleženci posveta pa so bili seznanjeni tudi z nekaterimi novostmi za letošnje leto. Posveta se je udeležila tudi sodelavka projekta, ki je z vidika projekta CAREER izpostavila panelno razpravo o vseživljenjski karierni orientaciji in svetovalni dejavnosti v izobraževanju odraslih ob koncu posveta. Več o posvetu lahko preberete tukaj.
- V decembru je potekala valorizacijska konferenca z naslovom Razširjanje, uporaba in trajnost rezultatov, ki sta se je udeležili sodelavki projekta. Konferenca je pojasnila, zakaj so razširjanje, uporaba in trajnost rezultatov tako ključnega pomena, da cilj sodelovanja ni več zgolj na kakovostni izvedbi odobrenih aktivnosti, pač pa predvsem na kakovostnih rezultatih ter njihovi uporabi in trajnosti. Prav tako je udeležencem predstavila načine, kako ključne aktivnosti, ki so jim pri omenjenih aktivnostih razširjanja in trajnosti rezultatov osnovno orodje, oblikovati in izvajati.
- Zavod Nefix je 2. marca 2015 v Ljubljani s posvetom Neformalno razvija in zaposluje obeležil 15. obletnico delovanja. Ob tej priložnosti so po uvodnih nagovorih svoje izkušnje s prepoznavanjem, z beleženjem ali s priznavanjem neformalno pridobljenega znanja pri zaposlovanju in načrtovanju kariere mladih predstavili ključni akterji s tega področja v Sloveniji. Posveta se je udeležila tudi sodelavka projekta CAREER. Pomembno sporočilo posveta je, da je potencial neformalnega znanja v kontekstu zaposlovanja mladih v Sloveniji še vedno premalo prepoznan.
- IV. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju: Sodelovanje v teoriji in praksi je bil namenjen razpravi o pomenu sodelovanja za uspešnost posameznikov in institucij, ki delujejo na področju izobraževanja. Posvet se je v organizaciji Šole za ravnatelje 31. marca in 1. aprila 2015 odvil v Portorožu. Na njem smo sodelavke projekta v svojih prispevkih z izsledki projekta CAREER osvetlile pomen sodelovanja različnih akterjev pri izvajanju vseživljenjske karierne orientacije ter izpostavile različne oblike sodelovanja, ki bi lahko prispevale k izboljšanemu okviru izvajanja vseživljenjske karierne orientacije v slovenskem izobraževalnem prostoru.
- V ponedeljek, 13. aprila 2015, je v veliki dvorani Državnega zbora Republike Slovenije potekalo zasedanje 25. nacionalnega otroškega parlamenta. Osrednja tema je bila izobraževanje in poklicna orientacija. Zasedanja se je udeležil tudi sodelavec projekta CAREER. V razpravi je bila potrjena ugotovitev regijskih posvetov projekta CAREER, kako pomembno je, da z vsebinami in dejavnostmi vseživljenjske karierne orientacije mladim omogočimo prepoznati njihova močna področja, interese in želje ter avtonomno in odgovorno načrtovati izbiro karierne poti.
- Sodelavka projekta Polona Klemenčič je projekt ter priporočila za integracijo vsebin vseživljenjske karierne orientacije v slovenski izobraževalni prostor 22. maja 2015 predstavila udeležencem modularnega izobraževanja kariernih svetovalcev, ki je v letu 2015 potekalo na Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje.